dimecres, 15 d’abril del 2015

L'amor d'una mare mai mor

L'amor d'una mare és únic, et fa sentir especial; les seves abraçades, els seus petons, i sobretot els seus consells. Totes aquestes coses fan que jo sigui com sóc. És a l'única persona que li dec la vida, és i serà la persona més important per mi. Què serà de mi quan ella no hi sigui? Per sort tinc i tindré tots aquells records dels moments que m'ha regalat juntament amb les roses del dia de Sant Jordi de cada any. Mai oblidaré tot el que ha fet per mi, tampoc oblidaré la primera vegada que vaig llegir un llibre amb la seva ajuda, em va ensenyar que els llibres s'han de llegir i cuidar amb sentiment i delicadesa ja que en ells et pots perdre i aventurar-te. Quan penso en la meva mare, recordo aquella frase que em deia quan era petita: llegir és una aventura!